wtorek, 24 marca 2009

Zimowo się nam na wiosnę zrobiło;(



4 komentarze:

* sylvia * * 333 * pisze...

O, widzę,że i u Ciebie śnieg przyprószył. Ja miałam dzisiaj niesamowitą zawieruchę. Do szkoły jak zwykle jeżdżę 10 minut tak dzisiaj jechałam pół godziny. I dalej sypie, więc zdanie "piękna zima tej wiosny" pozostaje nadal aktualne, niestety.

Miłego, ciepłego wieczorku życzę :*

Frezja00 pisze...

U mnie tez śnieg i mróz ::) buziaki

Anonimowy pisze...

Nic nowego, u mnie tak samo!
Może ktoś się pomylił i zamiast Marzanny utopił Wiosnę?
Miłego dnia:)

* sylvia * * 333 * pisze...

Wow, u mnie też czasem wygląda,ale sie nie przyzwyczajam ;). Poza tym dzisiaj Matka Natura pobiła swój własny rekord i na Kasprowym mamy ponad 3 metry śniegu.
No i gdzie to globalne ocieplenie? Ja się pytam gdzie?

Miłego popołudnia :*