poniedziałek, 5 stycznia 2009

Zima na całego;-))



9 komentarzy:

* sylvia * * 333 * pisze...

O śnieg,a za niedługo wszyscy będą mieli go dość (takie optymistyczne zdanie na dzisiaj ^^)
Pozdrawiam, miłego wieczorku życzę :)

Donata pisze...

ja też mam go dość

* sylvia * * 333 * pisze...

Portret mojego autorstwa,ale na nim nie jestem ja (choć moja babcia się upiera,że takie do mnie podobne... i tu zaczęłam sie zastanawiać czy ona wie jak ja wyglądam?) :P
Pozdrawiam ;)

Dominika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Donata pisze...

a może ma złe okulary

* sylvia * * 333 * pisze...

Kto wie ;) Dawno nie wymieniała a może to by pomogło ;)

emka58 pisze...

Szkoda, że na święta nie było u nas śniegu i mrozu... Lubię... Dzięki Donatko za wizytę!

Anonimowy pisze...

twój tato urodził się tego dnia co ja a u nas w rodzinie jest nas jeszcze kilkoro urodzonych pierwszego stycznia a i z drugiego stycznia też znam parę osób:))) U nas dziś bardzo mroźno, w dodatku nie mieliśmy światła, no cóż uroki zimy:))) ale tobie maalutka życzy duzo ciepełka

* sylvia * * 333 * pisze...

Haha, może w końcu :)

Wesołego święta Trzech Króli :)
C.M.B. 2009 :D